Το Ρόσγουελ αποκαλύπτεται
Η επική αναζήτηση του Τζος Γκέιτς ολοκληρώνεται στις ΗΠΑ με συγκλονιστικά νέα στοιχεία για το δυστύχημα στο Ρόσγουελ.