Θεωρίες συνωμοσίας
Ο Τζος Γκέιτς ερευνά σοκαριστικές θεωρίες συνωμοσίας για τη βύθιση του Τιτανικού, τον θάνατο του Χουντίνι και τον χαμένο χρυσό του Εμφυλίου Πολέμου.