Conception
Καθώς προετοιμάζεται για το σταντ απ της, η Έιμι Σούμερ χαίρεται όταν μαθαίνει ότι είναι έγκυος, μα προβλήματα υγείας σύντομα τής προκαλούν ανησυχίες.