Πρέπει να Κάνω το Σωστό
Ένας άνδρας έχει αποδείξεις ότι ο γιος του διέπραξε ένα φρικτό έγκλμα. Τώρα πρέπει να βρει το κουράγιο να τον καταδώσει στην αστυνομία.