Τον Άφησαν Ελεύθερο
Μια γυναίκα ανακουφίζεται όταν ο πρώην σύζυγός της ομολογεί ένα έγκλημα, αλλά ο εφιάλτης της δεν έχει τελειώσει ακόμη.