Security Briefs
Τα παιδιά αναβαθμίζουν την ασφάλεια μετά από μια ύποπτη απόπειρα διάρρηξης. Ο Ντράμα έχει μια πληροφορία για το ποιος παρακολουθεί τον Βινς.