New York
Ο Έρικ δεν θέλει να τον λένε πια "ο τύπος του Βινς" και θέλει έναν τίτλο που να αντιστοιχεί στις ευθύνες του. Ο Βινς πρέπει να πάει στη Νέα Υόρκη για τρεις μήνες.