Λίπωμα σαν Χταπόδι
Το εξόγκωμα του Στίβεν είναι τόσο μεγάλο που η κόρη του πιστεύει ότι έχει ένα τέρας στην πλάτη. Το εξόγκωμα στο χέρι της Κάθριν φτάνει στη μασχάλη.