Το Απίθανο Εξόγκωμα
Το νεόπλασμα στο κεφάλι ενός γυμναστή τον δυσκολεύει με τους πελάτες. Η Κέιτλιν έχει μπλε σημάδια στα χέρια από την πολυετή χρήση ναρκωτικών.