Εξόγκωμα στον Ώμο
Το νεόπλασμα στον ώμο της Στέισι δεν την αφήνει να είναι η παιχνιδιάρα δασκάλα που ήταν κάποτε. Ένα μυστηριώδες εξάνθημα ανησυχεί τον Μάθιου.