Οι Γλουτοί Δεν Λένε Ψέματα
Μια γυναίκα υποφέρει από εξογκώματα στο κεφάλι, συμπεριλαμβανομένης μιας υπερκεράτωσης που είναι ιδιαίτερα ανησυχητική.