Dr. Pimple Popper: Where Are They Now?
Η Γιάμι μοιράζεται το πώς εξελίχθηκε η καριέρα της στον χορό από τότε που η δρ Λι της αφαίρεσε την κύστη που είχε μέγεθος αβοκάντο.