Hope Patrol
Με το μεγαλύτερο μέρος της μακροζωίας τους να έχει κλαπεί και το τέλος της ύπαρξης να πλησιάζει, η Τζέιν είναι αποφασισμένη να πραγματοποιήσει τη μεγαλύτερη επιθυμία της.