Casey Patrol
Όταν στο Ντάνι πραγματοποιείται μία εισβολή, η ασφάλεια όλων που στεγάζονται μέσα βρίσκεται σε κίνδυνο και η Ντόροθι καλεί τον Σπέις Κέις για να βοηθήσει.