Finger Patrol
Η Ντόροθι βρίσκει έναν νέο φίλο. Ο Νάιλς αναβαθμίζει τον Κλιφ ώστε να μοιάζει με άνθρωπο. Ο Λάρι θέλει η Ρίτα να συναντήσει την οικογένειά του μετά από μια άθλια οντισιόν.