Tyme Patrol
Ο Κλιφ, η Τζέιν και η Ρίτα κυνηγούν τον Δρ Τάιμ και το ορυκτό του, στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν τον Νάιλς και την Ντόροθι.