Τα Λόγια του Νεκρού
Ένας πατέρας εντοπίζεται νεκρός και μια σειρά τηλεφωνικών κλήσεων και φωνητικών μηνυμάτων αποκαλύπτουν μια σοκαριστική προδοσία.