Ελευθέρωσέ με
Έχοντας εντοπίσει αίμα, οι αστυνομικοί συλλαμβάνουν τον σύζυγο μίας αγνοούμενης μητέρας. Μια πληροφορία, όμως, δείχνει άλλον ύποπτο.