Οι δίδυμοι αδελφοί Βίνσεντ και Φράνκι Μαρτίνο περιηγούνται στον δύσβατο κόσμο της Τάιμς Σκουέαρ το 1971 στην αυγή της σύγχρονης βιομηχανίας πορνογραφίας.