Κόκκινος Ουρανός το Πρωί
Με τον στόλο να κυνηγά τον δυσεύρετο βασιλικό κάβουρα, ξεκινά άγρια θύελλα και ένα καράβι εκπέμπει σήμα κινδύνου.