Κανένα Ασφαλές Λιμάνι
Δύο σκάφη προσπαθούν να πιάσουν καβούρια σε θανατηφόρους ανέμους και κύματα, ενώ ένα άλλο καταφεύγει στο νησί Σέιντ Πολ.