Never Wait for Seconds!
Η Μπρίτζετ ζητά από τον Λάρι μια χάρη για τον γιο της. Ο Λάρι διασώζει έναν τύπο που δεν κρατούσε τη σειρά του στο μπουφέ από έναν θυμωμένο όχλο πελατών.