A Disturbance in the Kitchen
Ο Λάρι στρέφεται για συμβουλή σε έναν συγγραφέα, ψάχνει να βρει την χαμένη αδελφή της Σούζι και παίρνει πρόστιμο από έναν αστυνομικό.