Disgruntled
Ο Λάρι βρίσκεται στο στόχαστρο του Τακαχάσι μετά από ένα σημείωμα που βρέθηκε στα αποδυτήρια των ανδρών. Οι εντάσεις αυξάνονται όταν ο σύμβουλος ζευγαριών του Λάρι και της Ίρμα ξεπερνά τα επαγγελματικά όρια.