Atlanta
Ο Λάρι ταξιδεύει στην Τζόρτζια για να πάει στο πάρτυ ενός διακεκριμένου επιχειρηματία. Ο Λίον επισκέπτεται την θεία Ρε. Αργότερα, ο Λάρι αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με τα γυαλιά του.