Barking
Για να μπορέσει να κερδίσει λίγο έξτρα χρόνο στη σκηνή, ο Πιτ περνάει το βράδυ μοιράζοντας φυλλάδια στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Εκεί, γνωρίζει πολύ ενδιαφέροντες χαρακτήρες.