Yard Sale
Ο Πριν αντιλαμβάνεται πως η κατάσταση με τον Τι Τζέι Μίλερ δεν είναι ιδανική. Αργότερα, πάνε στο παζαράκι της Τζες, όπου ο Τιμ οργανώνει σχέδιο για να πάρει πίσω ένα πολύτιμο αντικείμενο.