Το Γκαράζ του Ντάνι Τρέχο
Ο Ντάνι Τρέχο ενώνει τις δυνάμεις του με τους Τζόναθαν και Ντρου για να φτιάξουν πολυλειτουργικό γκαράζ για την κολλητή και μητέρα των παιδιών του.