Career of Evil: Part 1
Ένας βετεράνος του πολέμου γίνεται ιδιωτικός ερευνητής στο Λονδίνο και στρέφεται σε τρεις περίπλοκες υποθέσεις που μπερδεύουν την αστυνομία.