Carnivale 02: After The Ball Is Over
Ένα αστείο από τον Τζόουνς, οδηγεί τον Μπεν να μάθει ένα κομμάτι από το παζλ του παρελθόντος του. Ο Αδελφός Τζάστιν και η αδελφή του η Άιρις, περνάνε τις δικές τους αλλαγές.