Όταν ένα νεαρό αγόρι, ο Μπεν Χόκινς, θάβει τη μητέρα του στη φάρμα που έχασε η οικογένειά του, τον παραλαμβάνει ένας θίασος τσίρκου που ταξιδεύει σε διάφορες πόλεις της χώρας.