Nothing I Can't Handle By Running Away
Ο Τζορτζ οργανώνει τον γάμο της Έμιλι και του Μπερνάρντ. Ο Τζόναθαν είναι διστακτικός να χωρίσει από την νέα του κοπέλα. Ο Ρέι βρίσκει καταφύγιο στην αγκαλιά του Σπένσερ.