We Could Sing a Duet
Ο Τζόναθαν ανακαλύπτει μια αγγελία για έναν ντετέκτιβ που προσποιείται πως είναι εκείνος. Ο Τζορτζ μαθαίνει πως ο Ρίτσαρντ Άντρεμ άνοιξε εστιατόριο για να κτυπήσει το δικό του.