Super Ray Is Mortal!
Ο Ρέι ανακαλύπτει πως κάποιος τον παρακολουθεί. Ο Τζορτζ έχει ένα θέμα στη δουλειά και ο Τζόναθαν έχει ακόμη μια μάχη με τον εχθρό του.