The Case of the Grievous Clerical Error!
Η Λία προσλαμβάνει τον Τζόναθαν για να βρει το σκυλάκι της. Ο Ρέι βοηθάει τον Τζόναθαν με την αναζήτηση με πληροφορίες από μια ντόπια κοπέλα. Ο Τζορτζ ετοιμάζεται για χειρουργείο.