The Case of the Stolen Sperm
Ο Ρέι ανησυχεί για την εξαφάνιση των δύο λεσβίων που θα αγόραζαν το σπέρμα του και ζητάει τη βοήθεια του Τζόναθαν για να τις εντοπίσει.