The Case of the Missing Screenplay
Σε ένα πάρτυ, ο Τζορτζ συστήνει τον Τζόναθαν σε έναν σκηνοθέτη ταινιών, τον Τζιμ Τζάρμους, που είναι θαυμαστής του πρώτου βιβλίου του Τζόναθαν και του ζητάει να γράψει ένα σενάριο.