Beware the Family Jewels
Τα κλεμμένα κοσμήματα καλύπτουν χρέη και φέρνουν γυναίκες στον Ντάνι και στον Ρέι. Στο μεταξύ, η επιχείρηση της Λορέν για το σαμανισμό απειλεί τη σταθερότητα του βιβλίου.