Θανάσιμη εξαφάνιση
Ένας ύποπτος το σκάει από το δικαστήριο, αστυνομικοί ανταποκρίνονται σε μια ληστεία σε γκαλερί τέχνης και ένας κλέφτης αυτοκινήτου προκαλεί χάος.