Ένας ύποπτος πυροβολεί έναν αστυνομικό σκύλο Κ-9. Αστυνομικοί έρχονται αντιμέτωποι με έναν ένοπλο κλέφτη και μία σύγκρουση οδηγεί σε ανθρωποκυνηγητό.