The Special Relationship
Ο Μπιλ δέχεται μια προσφορά και απορρίπτει μια άλλη. Η Νίκι κατηγορείται για τα κίνητρά της. Η Μπαρμπ θέλει να κάνει μια αλλαγή στη ζωή της.