The Oath
Ο Μπιλ παλεύει για το δικαίωμά του να ορκιστεί ως Γερουσιαστής. Η Μπαρμπ, η Νίκι και η Μαρτζίν παλεύουν με προσωπικές αποκαλύψεις.