Strange Bedfellows
Ο Μπιλ ψάχνει για συμμάχους στην Ουάσινγκτον. Ο Τζόι σκάβει το παρελθόν του και η Σάρα αποζημιώνει ένα θύμα αυτοκινητιστικού ατυχήματος.