Fight or Flight
Η Νίκι αντιμετωπίζει κρίση στο σπίτι και στη δουλειά. Ο Τζόι θέλει να βρει νέα σύζυγο. Ο Μπιλ συζητάει για το πώς να χειριστεί την εύρεση ενός πολύτιμου εγγράφου.