Empire
Ο Μπιλ και η Άννα τεστάρουν τη σχέση τους. Η Μπαρμπ σκέφτεται το δικό της μέλλον και της οικογένειάς της. Η Σάρα σπρώχνει μακριά τον Σκοτ.