Once Bitten
Η Μάντελιν λαμβάνει ενθαρρυντικά νέα για την παράστασή της. Ο διευθυντής Νίπαλ και η κυρία Μπαρνς μιλούν για τον Ζίγκι και την Αμαμπέλα μαζί με την Τζέιν.