Push Comes to Shove
Ο Νέιθαν καλεί τη Μάντελιν και τον Εντ σε δείπνο, για να συζητήσουν για την Άμπιγκεϊλ. Η Σελέστ υποστηρίζει τη θεατρική παράσταση της Μάντελιν.