Τρύπα με τη Δέκατη
Ενώ παίζει μίνι γκολφ, ο Μπεν δέχεται επίθεση από τους Γκράουντ Χογκς, μια συμμορία μεταλλαγμένων του Δρ. Άνιμο που έγιναν μηχανόβιοι.