Το Ζώο Μέσα Μου
Ο Μπεν, η Γκουέν κι ο Μαξ επιστρέφουν στο παλιό πανεπιστήμιο του Μαξ, αλλά ο Δρ. Άνιμο έχει βρει τρόπο να απελευθερεώσει τη ζωώδη φύση των ανθρώπων.