Χωρίς λογοκρισία: μανία με τα πάντα
Μπέιλιν και Κόλιν απολαμβάνουν τον αρραβώνα αλλά είναι εξουθενωμένοι με τις ετοιμασίες του γάμου. Η Μπέιλιν συζητά με τον Άλεν για μια εκκρεμότητα.